Alla inlägg under december 2007

Av Sjöberg - 25 december 2007 22:33

Biotime vare idag då.

Jag gick med en killkompis och hans vänner på nya filmen "förtrollad" :)
Jag hade högre förväntningar på filmen helt ärligt men den var trots allt rätt skoj, typiskt min humor..

Speciellt när Prinsen talade med den "förtrollade spegeln" fruktansvärt underhållande (A)

Lite konstigt slut dock ochså var den lite småseg på vissa ställen.

Den var värd att se men jag skulle inte se den på bio fler gånger iaf, dock den kan väll få en 3:a utav 5 från mig ^^

Av Sjöberg - 24 december 2007 22:26

Så idag var det en mycket efterlängtad julafton i vårat lilla sverige :)

Som julklapp fick jag ett nintendo Wii med 10 stycken spel ochså en ny hemtelefon eftersom att min gamla tyvärr *muahaha* gått i krash ..

Till det fick jag en liten 500:a lapp att handla skor för ^^


Dagarna innan julafton dvs, den 22:e december fick jag för att tillägga ett apr nya skor från scorett, vilket är min favoritskobutik här i stan (L)

Ett par svarta boots på en rätt behaglig höjd klack, mjuka och sköna dock så skaver dom på fotknölen efter långa promenader men "nya skor gör alltid ont men de får mig att känna mig faboulös"  UNDERBART !! :D


Så iaf, dagen har varit bra och mysig..

familjen åt middag på 8 pers ochså blev det lite klappar för mig då sen så höll jag mig undan dom vuxna.

Dagens klädsel var ..

Nederdel: en egensydd grå armanikjol med ett par vita mönstrade strumpbyxor

Överdel: en vit klassisk skjorta.

Accesoarer och utsmycking: Inga accesoarer men ett rött läppstift på läpparna för en gnutta glöd (:


Fortsatt god jul på er alla !

Av Sjöberg - 16 december 2007 22:25

Ja exakt som det låter, igår var det klassfest (:

Eller jo skulle lbi iaf, typ 7 utav 15 kom för resten orkade inte :/

Så då drog vi in lite folk till lokalen och hade en liten mesfest om jag nu får säga så (;

haha lite olyckligt när jag ramlade igenom rosenbuskarna ute på gården, två gånger .. Rev vänster arm och hand, gjorde lite ont i handen dagen efter men aja skit man får ta om man dragit lite för mycket.

Skojskoj måste jag faktiskt säga trots allt. :)

Drog dock rätt tidigt ochså fast ändå, man ska lämna festen när den är på top (A)

KAsnke inte vad det var just då , ojoj vilken smörja.

hursomhelst så var det skoj att se tjejorna igen på typ 2 veckor :)

Av Sjöberg - 9 december 2007 23:20

Nu är det så att jag har varit lite frånvarande med olika läxor, livet, festa och resor på den senaste tiden så det har blivit lite väl lite skrivande, blicka tillbaks kring två veckor för jag har uppdaterat lite baks i tiden så ni har lite att läsa :)


Annars så har jag bara helgen att berätta om, den har varit helskum :/

Mycket krångel, traffs och undanhållande..

Festade hemma hos en vän i fredags, det var helt okey, bättre än ännu en hemmasittarkväll så klart :)

Fast väl där så fanns det en person som jag vill kalla för en typisk subba, för det första så blängde hon något för jävligt ochså hoppade hon på en med massa omogna komentarer som om hon trodde jag skulle ta åt mig av vad den lågkänsliga hippien sa :/

Sen så började en viss tjej tjaffsa om mig ochså, tydligen jävligt sotis för att jag skulle sova hos någon hon tycker om och understryk sova för fan, man knullar inte alla man sover med så enkelt äre, inte mitt problem direkt men jag kan faktiskt förstå hur hon känner..

Mycket mer konstigt som jag inte var beredd på ochså med orkar inte skriva allt så nu finns ett smkprov iaf (;


och i lördags var jag och Emma hemma hos mickiz sen bar det av ut till lite platser, drygt dock med blev en bra natt trots allt (; Slöseri på alkohol är väll det enda tänkbara (;


Jag blir lite glad när jag tänker på hur mycket som har hänt fast ändå, sorgligt.

Aja bra med händelserika helger sånt uppsakattas och speciellt när det händer helt oväntade saker(:

Av Sjöberg - 3 december 2007 23:24

Idag började min praktik här i gävle :)

Jag skall vara inne på Gina tricot i 3 veckor totalt och det skall bli skitkul.

Har varit där förut så jag känner till rutiner och allt plus att dom är såå trevliga :D

Bortsett från det så har livet varit ganska lugnt :)

Av Sjöberg - 2 december 2007 23:34

Så idag blev Gävle bocken invigd :)

Skönt att se den uppe men jag saknar snö fortfarande, GAAAAH :/

Så från och med idag hoppas vi på snökaos som året -98 samt att bocken skall överleva eller brinna det är typ tradition menar jag :)

Av Sjöberg - 1 december 2007 23:13

Så idag kom jag hem från Finland :)

I torsdags eftermiddag gick vikinglines båt kallad amorella iväg med mig, mor, styvfar och hans plastfar till åbo i finland.

Vi åkte dit för att hälsa på släkt, Seja som fyllde 50år veckan efteråt.

Båte åkte 20,10 och vi anlände dagen efter kring 7/8,45 tror jag hon var ;P

Väl där så kikade vi lite i köpcentrum, åkte och kollade lite natur,  sen så satt vi självklart hemma hos familjen och åt, umgicks och dyl.

Riktigt trevligt faktikst :)

Sen båten hem var under hela dagen och med endast en 2bädds hytt så var vi ute och gjorde annat hela dagen, sjöng kareoke gjorde jag till och med, piiiiiinsamt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards