Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Sjöberg - 14 oktober 2007 21:34

Well, well..
Jag börjar väll mitt aldelles första blogginlägg med att först gratta mig själv, bra jobbat Sandra (:

har länge funderat och nu blev det äntligen av.


Sedan tänkte jag ochså berätta att idag var första gången jag var på poweryoga.
Väääldigt knepigt tyckte jag det var, inget negativt menat men det var många konstiga övningar och mycket som gjorde att man tog ut sig själv.

Det var dock väldigt bra och något som jag lugnt skulle göra igen, trots att det kanske inte gick allt för bra. ;P

Och äntligen förstår jag varför det är så lugnande för själen och hur man lär sig att koppla bort allt annat, man behöver inte äns fundera på det krävs så mkt energi för att göra övningarna och att andas rätt så man hinner knappt tänka på annat, skumtskumt ^^


Och slutligen för en sak som jag bara måste skryta lite om..

Fick nämerligen en ny mobiltelefon i fredags.
Aldeles nya Sonyericsson K850i men en 5mpx kamera och sånt tjaffs, tycker redan att det är en höjdar telefon trots att jag inte riktigt förstår mig på allt ännu (:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards