Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Sjöberg - 29 mars 2008 19:00

Idag ringde Bp och väckte mig vid halv 2 tiden och ville ha med mig och Cat på hockey :)

Så jag slet mig upp ur sängen och slet efter telefonen, hetsade runt lite hemma medans jag försökte fixa mig så nyvaken som jag var.


Dök upp vid läkerolarena strax innan 3, mötte upp Cat så hämtade P och Bp upp oss utanför.

Det bästa av allt var att jag var in där för första gången sedan nybygget, bra jobbat (Y) ochså hade grabbarna fixat platser i louge åt oss alla :)

Så där satt vi, lite halvt bakis sedan dagen inna och så var det vi 4 plus deras små brödrer helt ensamma i en louge :)


I första pausen gick vi iväg alla, görhungriga eftersom att vi inte han käka frulle. Så står vi i kioskkön och drog på, jag lite mildt med 2 grillade med bröd och Cat med sina värsting 3 stora ballar och bröd ;)

Hahahha, klant som tappa ena inne i lougen bara, splach på bordet och ketchupen neråt så klart ;D

Ochså korkade vi även upp alkoholen lite smidigt sådär, nästan fortfarande fulla ^^


Så tog även Cat ett gulligt litet kort med Tigern så klart :)


Matchen var dock inte lika bra som platserna, dock bra kämpat av brynäs som dock förlora med 2 mål mot Malmö:s 3 mål :/

 haha ochså bra kämpat av småknattarna som lirade lite på isen i andra pausen ;) Små sötskallar :D


Tackar tackar boys för att ni sliter ut mig ;)

Av Sjöberg - 29 mars 2008 19:00

Jag har alltid trott att min familj varit helt vanliga, normala, lite halvsmarta människor, ja det vill säga ända tills idag.


Som vilken annan dag som helst sitter jag vid datorn och pratar med lite folk, snart redo att dra ut när min storebror plötsligt skriver till mig, först tänkte jag att han ville veta vart morsan var eller något liknande eftersom det är jämt så han vill. Men den här dagen var annorlunda.


Efter ett tag snack så sitter jag och Cat hemma hos mig och jag iaf håller på att skratta ihjäl mig till dom få dumma och otroligt konstiga saker brorsan fick för sig att skriva..

Så först inleder han samtalet med att han "har ont i huvudet och drack för mycket igår" Han var bakis med andra ord ;P

Sedan fick han för sig att jag kände några som hans kompis tänkte bråka med igår , eller så hade han bara lust att skriva lite konstigt eftersom att det lät såhär:

"ja menar du som umgås med negrer eller invandrare eller då inte"
"max på sin höjd är att de heter nått exotiskt som "josef" eller har en solbränna från ett solarium"

"de är då inte svart eller heter ashmed o är från sandnegerstan"

Och det skrev han såhär på tal om ingenting ;P

Jag tyckte det lät så himla fult också var jag lite glatt påverkad så kunde helt enkelt inte sluta skratta, fasiken fnatt :D


Haha ojoj, ibland förstår jag inte att vi två är släkt med varandra ;P Men ta det lugnt brorsan, jag älskar dig lika mycket ändå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards