Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

bara lust att skriva

Av Sjöberg - 30 oktober 2007 18:31

Well nu sitter jag här igen, har inget riktigt bra eller roligt att säga :D

kände bara för att skriva något för att hålla mig uppdaterad här så därför blire en liten knasig fråga och svar lista.

1. Din första tanke när du vaknar?

    "Vilken dag är det idag?" eller "Shit har jag försovigt mig?"     (:

2. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

    Kanye West - stronger

3. Har du någonsin varit kär?

    Oh ja, ibland tror jag att jag är det fortfarande.

4. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

    Ingenting förutom tapeter, sjuktsnygga tillochmed. (; (bor i ett rum med snetak)

5. Vad har du under sängen?

   Troligtvis lite damråttor men även en ihopvikt ful matta.

6. Ser på?

    Just nu så äre min datorskärm men vad gäller tv så är bl.a desperate housewives, ugly betty, the nanny, csi, bones, simpsons ja listan kan göras lång  ;P

7. Lyssnar på?

    Mestadels radiomusik, även saker som man kan svänga på rumpan rejält till ! (:

8. Skriv nått smart!

    ojdu, något sådant kommer jag inte på just nu (:

9. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

    finns många jag vill träffa men det absoluta vore nog modellen alessandra ambrosio, hon är så häftig ! (:

10. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

      "blir inge ferre" exakt så

11. Vad vill du bli när du blir stor?

      Hm.. Har många mål men tre är att testa på modellyrket, starta eget företag(inom vad vet jag inte ännu) och att bli inredare.

12. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

      det här är inget jag klarar mig utan men vill inte ha fötter, tycker det är så äckligt ;P

13. Vilken superhjältekraft vill du ha?

     Att kunna läsa andras tankar när jag känner för det, om det nu räknas som superkraft.

14. Vad är du beroende av?

      Nagelfil eller nagellack lite svårt att avgöra, men klarar mig inte utan dessa ! :/

15. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

      En bärbar dator med internet, då skulle man ha något att göra, hålla kontakten med folk samt kunna få räddning om det behövs (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sjöberg - 28 juni 2008 23:55

God kväll, eller snarare natt då där ute i landet. :)Kom just hem från en kväll med tjejorna, dom skulle kila vidare och det orkade jag verkligen inte med så fick bli hemgång istället.Tempen:Jag har nu känt mig typ 2 dagar att en förkylning är och sm...

Av Sjöberg - 27 juni 2008 13:23

Ja hur var det här nu med att övningsköra, jag har hört talas om motorstopp, svåra ting.Krångliga pedaler och ja dom dära växlarna som man inte kan utantill.Typ lite ditt och datt, det tar helt enkelt lång tid att lära sig köra bil, bullshit vill jag...

Av Sjöberg - 26 juni 2008 00:31

Allmänt:Imorse vaknade jag av Joh som skrev på msn, hon ville att jag skulle komma in till stan och så gjorde jag, vi strosade runt på stan från kl 12 tills kl var 3 och satt ute och njöt av den underbara solen som stog framme dom timmarna.För övrigt...

Av Sjöberg - 23 juni 2008 00:29

Tja tja, igår hände inte så mkt, umgicks med Cat och några till.Stannade kvar inne i stan och spelade kort samt kikade lite film på kvällen :)Idag stack jag, Cat och joh iväg och fiskade ett tag, fick en hel del fisk men självklart släppte vi tbx dom...

Av Sjöberg - 22 juni 2008 14:25

Också igår kom den, dagen vi alla gick och längtade efter. Sakta men säkert har det gått frammåt och nu äntligen efter hela 4år, två veckor och en 25 minuters reklampaus var den där, Sex and the city filmen. GAAAAH helt tokigt, älskar, riktigt älskar...

Ovido - Quiz & Flashcards