Alla inlägg under mars 2008

Av Sjöberg - 7 mars 2008 19:15

Jess igår vid 19;00 var jag och Linda iväg till Ch, Scandic hotel gävle då (:

Hon hade hört att det var någon form av uttagning till en hårmodell visning.

Jag funderade ett tag och tyckte det lät lite knepigt men följde med ändå trots alla misstankar.


Tackar gud att jag gjorde det för egentligen har jag både klipp och slingtid hos min svindyra frisör om ca 3 veckor.


Han som valde ut personer kollade på mig som andra bold ochså frågade han mig om jag kan tänka mig att bli ännu blondare och slinga utväxten samt klippa mig lite, Jaaaaaa var den första ttanken :D


Så på måndag ska jag till Studio M där de ska klippa mig, färga mig och sedan vid 19 - 21:00 så har vi visning för andra frisörer från stan.


Blir dock egen sminkning och egna kläder för sånt har dom inte tid med den det är iaf ett gratis frisörbesök :D


Linda kom ochså med så det var skönt, dock så ska jag dit kl 9,00 och hon ska dit vid 13,00.


hårstyling osv göres utan Loreal och färgen kommer vara från deras nya serie hårfärg som heter "matrix" om jag inte minns fel :/ :P


Önska mig lycka till =D

Av Sjöberg - 6 mars 2008 01:02

Så idag då var jag tvungen at åka till skolan fast jag hade en ledig dag egentligen eftersom att vi i klassen och frisörerna skulle börja ha konflikthantering tsm..

Jag gick dit och var skeptisk men det gick väll någorlunda bra iaf och det kändes bättre, är väll allt som räknas änsålänge.


Sedan var jag ner på stan idag igen och spenderade ännu mer pengar som om det inte räckt.

Idag införhandlade jag mig ett stycke skjorta och ett stycke Bh, tänkte köpa ett apr solglasögon för 10kr men det blir av imorgon istället (;

Sedan tog jag en sub macka med Malin, mumsfillibabba säger jag bara :D


Räknade lite smått idag och kom underfund med att jag slängt bort ca 2000:- ganska exakt på skitsaker som kläder osv på nu 6 dagar sedan jag fick pengarna :|

Illa, och ännu vill jag ha ett par skor till vardags som kostar 750, problemet är då att jag inte äger 750kr :/

Får se om dom är kvar tills nästa vecka och hoppas att far min svarar på ett tiggar mejl jag sände iväg, för då blir skorna mina :D


Av Sjöberg - 3 mars 2008 00:58

Nu är det måndag och om bara någon timme äre dags att vakna av ett illa ljud i form utav låten fix me med velvet.

Ja vi talar altså om väckarklockan 8-)

Nu är lovet slut och jag och Cattis har problem att somna så vi kikar på ett sex and the city maraton, säsong 6.. Vi har kommit in på avsnitt 8 denna kväll.


Nu medans jag skriver är Cats faktistk ute och röker och det hörs ett svagt ljudande "pling" från mikron.

Människor rent generellt använder sig utav en mikro...

somliga poppar popcorn, några värmer snabbmat ochså finns det dom lite mindre normala som använder den till att typ...

ja, micra trosorna :'D

Och nu kan man tro så som jag sa att det luktar fittan ur micron, men nej hon tvättade dom faktiskt först så det luktar bara schampo (;


Såå skön Cat, vad skulle jag göra utan dig (; <3


Av Sjöberg - 2 mars 2008 16:49

jo igår vart det lugnt trots att det skulle blivit fest, saker gick snett dock så satt jag och cat hemma i lägenheten och drack lite :)


Tänkte även passa på att skriva om de andra paret skor jag köpte i fredags, Skiiiitsnygga är dom och i underbar lack (: <3


För annat så tänkte jag lägga in lite fula bilder ;P

Bla från när jag och fia är och handlar, ansiktmasken jag hade i torsdags med lite sånt smått trams :)

Har haft ett bra lov för övrigt och det känns självklart seeegt om inte segare än vanligt att behöva börja skolan igen :/

Fast om jag inte misstar mig så är jag visserligen ledig på tisdag och onsdag :D


Hyur som haver ska jag kila nu och frächa till mig för att springa ut i snö/regnvädret och skaffa lite snacks på gdg och kasnke åka hem en timme eller två samtidigt :)

Av Sjöberg - 1 mars 2008 15:48

Ojoj, klockan är 15,53 och jag är nyvaken , hungrig, kissnödig och måste snart börja fixa mig för ännu en fest som jag känner att jag inte orkar med :P


Cattis kör nintendo wii, super mario galaxy och jag skall eller måste tyvärr springa till affären och köpa ost som jag ätit upp (A)

Muuuums ost säger jag bara :D


Så nu blire slänga på sig skitkläder, en mössa och äckliga solglasögon för att kunna äta frukost idag (:

Av Sjöberg - 1 mars 2008 02:56

Haha idag hade jag typ fest eller något , i min bros lägenhet . :)

Vi har ungefär som mest 5 tjejer och 17 killar och tackar att brorsans bord i vardagsrummet höll för det var litet drag där :)



Kvällen var rolig men som alltid kunde det blivit bättre, lite för mycket killar,dock inte för att jag klagar :)

 blandat med musik men vi körde mest igenom 20007 filerna och tjejerna var glada iaf, eller ja, alla som jag bryr mig om iaf :)


Härlig kväll så nu sitter vi här ett par styckna och Cat kör nintendo wii, som hela den här veckan och allt är prima förutom den dära spyan som ligger kvar i soffan bakom mig ;P


Have fun, Kiss S

Ovido - Quiz & Flashcards