Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Sjöberg - 7 januari 2008 18:57

så till att börja med så var det första APU dagen för mig på andra perioden n u :)

Jag är på vävstugan såhär för rent allmän information, rätt lugnt nu faktiskt och jag hoppas det förblir så så håll tummen för mig ^^

hur som haver så fick vi inventera lite ochså väva åt deras "loppmarknad", för första gången lärde jag mig väva en grytlapp ( vet tyävrr inte vad vävtekniken heter (A) )


Dagens oh, nej: Till varför jag inte sminkade mig ordentligt imorse, och även till utslagen jag börjar få i yttre ögonvrån.


komihåg att alltid använda en ögonskugga ni tål och i bra kvalite säger jag bara ! :O


Dagens troligtvis "JAAAA :D": Att idag var jag och mor in på resebyrån efter mycket efterlängtat snack, Vi preliminärbokade en resa till Thailand.

Om allt blir som planerat så åker jag till Thailand den 20 oktober, stannar i två veckor på Duangjitt resort hotel på Patong beatch i phuket så klart ;D

Ochså en liten uppgradering om att vi då kommer flyga i business class på överplanet i fritidsresors Jumbojet :D:D


Pakar väskorna och sätter mig i garderoben resten av året typ 8-)

Ovido - Quiz & Flashcards