Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Sjöberg - 22 januari 2008 09:15

Oj ochså kom det, har glömt bort sidan ett tag, hur som helst nya händelser i livet osm varit märkvärdiga: Ingen..


Helgen har varit topp ,party både fredag och Lördag, gick dock lite snett i fredags när polisen kom dit ochså eftersom att jag vart otroligt fixerad vid en persons rumpa :|

Baaah skäms när jag tänker på det (A)

Aja annars , det var kul förfest iaf ochså festen rent allmänt på Lördag var bland dom bästa på ett tag.

Jimmy som Fyllde 18 år för ett tag sedan, Grattis på honom (i efterskott då):)

han fick en platta öl och en strippande mugg utav mig samt 2 kompisar, vi var helt tom på ideér men jag tyckte det var rätt så bra trots allt :)


Så nu sitter jag här i en svart v-ringad tröja och mina fula ljusa jeans i väntan på att möbelleverantören ska komma och hämta en fåtölj så jag kan få åka iväg till APU platsen som för övrig del är inne på sista veckan och som går väldigt bra. :)

Ovido - Quiz & Flashcards