Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Sjöberg - 30 januari 2008 23:46

Skolan 

Så idag har det varit min första skoldag på 8 veckor :)

Kul att träffa alla igen, eller ja de flesta iaf.

Härligt med Malin våran lärare hon är lika skön som vanligt :)


Saken 
Nå idag iaf nu mot kvällen började jag att fixa och ha mig lite med brund utan solen och med naglarna såhär speciellt :)

Kom underfund med att det finns många som undrar hur jag sköter mina naglar och håller dom fina med mera saker så därför ..


Inläggets mening

.. tänkte jag starta en ny kategori idag :)

Den heter i dagsläge "' Tips och sånt" och där tänker jag hädanefter lägga in lite saker som andra kan ha nytta utav eller som kan vara kul att läsa.

Det kommer väll handla lite om naglar, hudvård, hårvård och sånt blandat,

helt utan syfte mer än att folk kasnke ska få lite tips eller lära sig något de alltid velat eller möjligtvis få en inblick i en liten produktkoll.


OBS ! Handen på bilden ovanför inlägget är på mina naglar och ingens annan, det enda som är påmålat är en amatör fransk manikyr för hand av mig. Bilden har ett litet tag på nacken men naglarna är i samma skick och form.

hade tyvärr ingen bättre bild men det kommer en INNOM KORT. Naglarna är även väldigt korta på bilden jämfört med hur de brukar vara. 


Enjoy (: Tjing / Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards