Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Sjöberg - 25 januari 2008 18:19

Så idag var min sista APU dag i åk 2 på gymnasiumet.

Dagen var kort och det var inte så mkt att göra, betygen från arbetsplatsen vart rätt bra men inte helt i ful pott :/

Lite knepiga bedömningar gjorde hon på mig tycker jag, ordningssinne fick bara ett "väldigt bra" och lika där med förmåga att se vad som behöver göras ..


nog om det, långhelg på väg för min del, startar skolan igen på onsdag kl 12 och går då en 2 timmars dag :D

Fast tills dess så ska jag dock plugga och göra en hel del saker som legat och dragit sig ^^


Ochså helgen, Eftrersom att jag skriver idag (lördag) så handlar allt om gårdagen, altså publiceringsdatumet Fredag.


Helgen har varit rätt bra hitils, jag och Linda skulle ut till någon främling och hälsa på först på kvällen och sedan dra oss vidare till några vänner.

Linda kom dock aldrig så långt och vårat besök hos den dära främlingen var heeeelt värdelöst :/

Resten av kvällen var dock trevlig, tackar för att några kan få mig på bra humör <3 (:

Fast jag kasnke var lite seg, inget fest eller umgås humör alls ochså var jag inte äns frächt klädd.

(Hade ett svart linne, mina nya jeans, svart tjocktröja på mig och ett par svarta ankleboots) Trist med svart :/


Så shoppingen:

Köpte en ny tröja idag under en snabbis på stan.

Köpt inne på b-young i gävle och den är från ICHI, en sorts tröja som ser ut som en blandning mellan en shorta och någon typ av tunika, SKITSNYGG dock :)

Rosa blå är den ochså.

Den satt hur bra som helst i omklädningsrummet men när jag tänkte ha den på mig mot kvällen såg det bara dumt ut :/

Tyckte att jag kunde jämföras med en 12årig liten flicka *suck*

Ska testa om den imorgon ochså får vi se om det blir att gå tbx med den eller inte.

köpte ett par jeans i torsdags också, mörkblåa från Gina Tricot, "osanna" om jag läser rätt heter dom, lite lösa på stjärten men annars är jag helnöjd med dom :) 


Sedan köpte jag en ny hårspray eftersom att min senaste var så fruktansvärt dålig så jag finner knappt ord :O

Taft var den gamla med en sorts 3 i 1 effekt.

Nya blev efter övervägande got2b:s "2 sexy" hårspray som luktar så underbart i en blandning mellan smultronläsk och något jag itne kan sätta fingret på (:

hittade även en ny mascara från Nivea tror jag som var en dubbelmaskara med en elastoflex borste och en "vanligt". Den värkar faktiskt bra mycket med tanke på att båda borstarna var svarta :D

ska nog införhandla en sådan om 1 vecka.


Hur som haver en rent allmänt bra dag faktiskt :)

Ovido - Quiz & Flashcards