Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Sjöberg - 1 juni 2008 16:33

Oh ja, igår var det brännbollskväll ute hos mig.

Tänkt att vi skulle bli drygt 16 pers från början men vi slutade på 12 om jag inte misstar mig.


Folket dök iaf upp hemma hos mig kring halv 4 snåret då bänkade vi ner oss på gräsmattan och mösdrack lite, sedan kom det en hel rad med äldre pojkar som skulle spela fotboll på planen så då lirade jag med flickorna lite kubb under tiden som våra grabbar körde fotboll med andra gänget.

Efter kubbet för oss tjejer drog vi igång grillen för första gången i år, wiii ;)

Ochså spelade vi en omgång fotboll med alla andra.

Hann inte med så mycket mer innan det var dags att grilla, ja klockan hade väl hunnit blivit nå 6 tiden då.

Så vi slog oss ner ute, min grillspeciale vart originalet, grillkorv med bröd ofc. mycket senap och ketchup ska det vara så klart.

Vi vilade en liten stund efter maten innan vi drog igång en omgång brännboll, tänkte köra lite smidigt pojkar mot flickor, ja med lite finare ord så gick det inte allt för jättebra för oss tjejer.

Förlorade med en ställning på ungefär 30 poäng mot deras möjliga hundra ;P

Men roligt hade vi det iaf :)


Kvällen slutade och gick vidare med att vi drog in till stan och festade vidare :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards