Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Sjöberg - 6 juni 2008 17:26

Just nu hatar jag nya telefoner. Mina sonyericsson K850i, är helt lack i elektroniken, den är drygt ett halvår gammal.

Första gången jag hade problem med den gick det inte att skicka, läsa eller ta emot sms.

Problemet löste sig utan service från verkstaden men jag var tvungen att gå in på tele butiken och fråga hur jag ska göra.

Andra gången vart den helt latjo i huve då det inte gick att gå in i vissa mappar, inte gick att prata i den osv. Då fick den in på verkstad 2 veckor ochså fungerade den någorlunda felfritt.

Tills igår, ska ta upp mobilen, kör i högtalaren ochså tänkter jag byta låt när plötsligt det börjar glappa ochså slutar högtalaren att fungera, det hörs inte när någon ringer, jag kan inte använda högtalaren på något vis, inte äns alarm hörs ? :O 

Hur jäkla dåligt som helst, ochså har mobil affären inte öppet imorgon, övermorgon och inte idag heller eftersom att det är röda dagar osv.

Pissarg, ska strax byta till min andra reservtelefon och sen på måndag blire in och kräva en ny telefon ! :O

Suck orkar inte strula med den mer, köp aldrig en ny telefon, hederliga nokia 3310 krånglade inte en enda gång på 4 år.

Aja hoppas ni har mer tur än mig, tjingeling

Av Sjöberg - 6 juni 2008 17:02

Idag vaknade jag lite lätt illamående från dagens bravader, kilade upp och käkade äggröran mor hade gjort till oss alla och började småfrächa upp mig.

Klockan var 9 på morgonen och vi skulle befinna oss utanför Furuviksparken strax innan 11.

Jag kom iaf upp, grattis till mig.

Så jag och Cat kilade runt inne på Furuvik från klockan 11 tills hon var ungefär 4.

Ruskigt ont i fötterna har jag och för er som inte vet vad furuviksparken är så är det en familje attraktion och djurpark.


Hur som haver, väl inne i parken kikade vi mest på djuren, kollade på lemurer, grisungarna, klappade getterna, knäppte kort på små små söta apor som snodde det sista ur Cat's snacks, hur jäkla gulligt som helst :')

Ville bara smuggla ner en av dom i väskan men efter ett tag upptäckte ju Cat att dom faktiskt kunde bitas, och ganska hårt däran.

förutom djuren åkte vi även 2-3 karuseller bara, vi testade de två nya dom hade fått, lite för barnsliga men ändå rätt skoj ochså självklart tog jag med Cat upp i det fruktansvärt höga tornet, barnens frittfall med andra ord, kanske max en 10 meter upp i luften ;P

Pirripurr i magen.

Hahah också var vi på väg att ge upp och åka hem när jag helt plötsligt fick för mig att köpa en godis napp, 45 jävla minuter stog jag i den dära fruktansvärda kön, helt sjukt, 20 pers före bara. Snigelarbetare typ.


Men men nu är jag iaf hemma, ska aldeles strax käka nå och sedan börja fixa mig för en kväll ute med vännerna :)

Tjillafjonk

Av Sjöberg - 6 juni 2008 16:31

Morsning eftermiddag i det fina gävle, hoppas det är lika underbart äckligt varmt där du bor.

Upptäckte just att jag inte skrivit något i bloggen men det kommer en hel del uppdateringar under dagen eftersom att det hänt en hel del :)

Håll utkik ;)

Pusskram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards