Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Sjöberg - 8 juni 2008 16:36

Troligtvis sandvikens största attraktion, Parkbadet.

Med 4 pooler, 2 rutchkanor, mamma mu landet, vågorna, strömmen och forsen , faktiskt rätt kul även för oss som börjar bli lite om åren (;


Dit var jag och Cat tsm med en vän till familjen som inte pratar svenska idag, klev upp kring 10 tiden och packade ochså åkte vi iväg strax innan 11 då han kom och hämtade oss, vart lite spännande eftersom att jag egentligen inte hittar varken till sandviken eller till parkbadet, men vi virrade inte bort oss iaf :)

Var där och badade från typ halv 12 tills 14,30 då gav vi upp. Snacka om att allt kändes så himla mycket större när man var mindre ;)

Iaf rätt mysigt att komma hemifrån och göra lite andra saker.

Käkade också en äcklig hamburgare där, var grovt smuligt bröd, mjukt knepigt kött och äcklig jäkla salladsdressing isf hamburger dressing, suuuuck och jag som kände för lite gott kladdressing :(


Nu iaf är jag nästan ny hemkommen, vi svängde förbi Cat och droppade henne hemma också handlade vi lite på vägen hem till mig.

Ska aldeles strax ner och käka något, mor med resten håller på att grilla ute, grillmästar familjen vi (:

Sedan blire nog åka in till stan, JO med flera tänkte kasnke grilla och dra med sig lite folk ut så ska hetsfixa mig och försöka hinna på 6 bussen dit.

Tjings

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards