Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Sjöberg - 6 februari 2008 21:35

generellt 

så idag igen då, studiedag så då var jag ledig men hade bokat en tid hos syo kl 10 på morgonen så åkte dit ändå.

Vi pratade igenom min utökade studiekurs och lite om eftergymnasiala utbildningar samt individuella valet, skall se över det lite lite mer men troligtvis så blire design styling på individuella , utöka ännu mer till matte C om jag får och till Eng B

Ska kasnke gå på någon sommar kurs eller extra om det finns på naturkunskap B om jag då vill bli inredningsarkitekt som vi talades vid om.

Vad sägs, bra eller dåligt jobb ?

Man vill ju ha lite pengar och tycka att det är roligt dock :)


Beach 2008

Jafan sedan var jag coh hängde på gymmet idag igen, börjar för beach 2008 och ska bara så lite mindre lår och en plattare mage, ser rätt bra ut men bättre kan det alltid bli :)


Så Shoppingen för dagen

Fyndade en mascara för 30:- idag från H&M, isadoras "power mascara"

och en ögonfransböjare för 30:- från H&M:s egna.

Båda funkar skitbra, fransarna blev dock inte så fylliga men helt värt 30sek ochså imorgon skall jag testa 2 lager/att använda min andra mascara över :)

Lägger in en bild så ni får se imorgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards