Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Sjöberg - 14 februari 2008 22:22

Så dagen idag var rätt skön men långtråkig samtidigt ;P

Började med en sovmorgon fram tills kl 11,30 ochså sov jag inne i stan i borsans lägenhet nu när han är i thailand :)

Så idag hade jag bara virkning och sedan foto, roliga lektioner men lång dag som sagt.


ochså kl 5 gick jag på jobb intervju om man kan kalla det så ^o)

Ringbolaget visserligen, inge jättebra jobb men förhoppningsvis kommer det gå bra att jobba och stooooora stålar att hämta (;


Ska dit på första passet på söndag eftermiddag, hoppas hoppas åt mig ^^


ochså snaaart äre helg då, hoppas på att det blir lite tjejmys på fredag ochså drar vi till med en klassfest by hvt2a på lördag (;

Ska bli skoj på lördag kan jag lova :)


hade, kiss frånS

Ovido - Quiz & Flashcards