Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Sjöberg - 24 februari 2008 21:20

idag gick det inte så jävla bra på jobbet eller, sålde inget men kan ju fortfarande skylla pånybörjare (A)

fick lära oss mobil idag så vid nästa pass på tisdag ska jag testa mig på det halva tiden.


resten av dagen eftersom att det är lov imorgon så ska jag plugga vare tänkt och sedan leka med flickorna at the mansion och säkert kommer det bli lite nintendo wii, hoppas att batteriet i dosan håller dock :)


aja tills vidare, nu blire kissa time för mig och sedan käka något (:

ciao from S

Av Sjöberg - 24 februari 2008 16:03

så tänkte bara informera er om min andra blogg som jag nyss startat.

http://sandrasg.blogg.se/


kommer att stå ungefär samma som här men ska kika lite på vilken av sidorna jag får som personlig favorit..


Kiss, S

Av Sjöberg - 24 februari 2008 15:48

Först och främst tror jag inte det är nämnt att min 9 år äldre bror är i thailand just nu och att jag därför lånar hans lägenhet mitt i stan som jag bor i tillfälligt med Fia, Frida och Cats.


Därför har det blivit mycket umgås och fara av säg (;


Så fredags och lördags var faktiskt förvånansvärt lugnt pga penningbrist.

Blev då nintendo Wii och en träningsvärk i lördags morse.


Sen så kom J förbi igår också, kul att träffa vänner man inte sett på ett tag.


Nyss varit och smällt i mig en pizza tsm med Cats och två pojkar, smällgott vare men känner ett litet illamående vilar i magen dock :/

ochså skulle jag envisas med att ta mina "nya" pumps, köpte de till nyår och är använda två gånger tyvärr.

Gick kanske en 20-30 minuter i dom och efter halva tiden hade jag fått små psykande jävla skavsår på hela hälen, dom svider och allt är pest och pina i och med det.


Så tills vidare, nu ska jag springa iväg och plåstra om mina hälar och sedan kila iväg till jobbet med Frida som just knacka på dörren.


Hade bra pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards