Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Sjöberg - 10 februari 2008 16:02

Så helgen har varit relativt lugn.


Fredag:

var ut med linda där vi startade hemma hos R med lite nintendo wii, skulle inte bli nå festa alls ochså skulle jag leva lite smått på skumpa (;

MEn så blev det inte, drog vidare till jonas och umgicks med några typer och som allt för ofta blev det nog liiiite för mkt för min del :/

Måste sluta med sånt där (A)


sedan lördag:

Skulle vi dra en tjejkväll hemma hos frida, kasnke inte lika lyckat som det brukar bli ;P

Blev bara jag, fia och frida som satt hos henne och umgicks, drack och hade allmänt trevligt :)

Så kom J förbi ett tag ochså.

trevlans att se flickorna igen, vi blir ju bara färre och färre och vi som är kvar umgås inte så ofta längre.

Men ändring skall vi försöka :)


Också tråkiga söndag:

har inte gjort så mkt hitils men kikar på "mathilda" på tv 3 just nu ochså skall jag hopp in i dusch óch fixa med en hel del sådanna saker idag, ja så plugga på med matten så klart.


Skolan:

känner mig så lycklig just nu med allt (A)

Kikade på min studieplan och betyg, kan skryta lite smått med mina 5 MVG och 4 VG som jag tjänat ihop hitils ^^


ciao kiss från S

Ovido - Quiz & Flashcards