Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Sjöberg - 17 februari 2008 22:10

Okey, det är väll inte riktigt en milstolpe då men det är fasiken tillräckligt nära tycker jag :D


så idag var jag på första jobbdagen på ringbolaget, inte det bästa jobb som sagt i tidigare inlägg men det är ett jobb iaf :)

Första dagen gick väll sisådär, jag sålde en fast daniel, chefen då sa att man inte skulle räkna med att få någon såld :)

Det började dock med att jag kom dit med frida, en friend of mine då ochså fick vi sitta och lyssna på en tjej som pratade med kunder i strax över 1 timme.

Sedan snackade vi lite med daniel och fick våra konton och lösen strax innan rasten, jobbade totalt 2 timmar :)


Nu äre nattetid för mig känner jag, varit en jobbig helg ;P

ochså skall man upp till skolan imorgon och ha ett läxförhör som jag inte hunnit träna till :O

oj, blir nog lite sånt innan sova :)

hade bra

Av Sjöberg - 17 februari 2008 13:07

Så gårdagen var det tänkt att vi skulle ha en klassfest hemma hos Malin :)

Halva klassen svek från början och sedan svek hälften av oss som var kvar.

Det slutade med att jag, emma, becca, sara och malin då käkade och sedan drog vi dit lite folk till henne eftersom att det inte vart åka till fest för oss :)


Det var den roligaste festen jag varit på på länge och det var helsjukt :)

Nästan bara killar till en början, 5 tjejer 15 killar typ ochså kom det ett rös till med några tjejer och ännu mer boys :)


Så det dansades från ca kl 9 till 20 över 1 på natten på bord och stolar HELA KVÄLLEN ! :D

Älskar sånt (;

ochså bjöd vissa killar på sig riktigt jävligt, så himmla kuuuuul :D

Var rätt nyckter hela kvällen dock, skämdes lite nästan ett tag men klart man måste dansa för att få upp folk (;


Var helslut sista halvtimmen och det var så jävla varmt där inne samt att samma skiva eller ja , USB minne gick om och om hela tiden, bra låtar eftersom att det var mitt minne mestadels (A)


BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE !! :D

Ovido - Quiz & Flashcards