Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Sjöberg - 26 februari 2008 19:31

och försöker se vad felet är, jag är andligt blottad och det finns inget mer kvar än sorg.

Jag funderar länge men blir bara mer förvirrad och mer besviken för varje tanke.

Snart står jag vid världens ände, det är bara ett steg ut så är smärtan borta, tankarna försvunna och inget mer att sakna.


Så drar man efter ett djupt andetag som man känner går in i bröstkorgen och vrider ner smärtan samtidigt som man sakta försöker le, glömma allt annat.

Så med det leendet på läpparna slutar man stirra in i spegeln och återgå till att låtsas vara lycklig.

Av Sjöberg - 26 februari 2008 00:17

Jo så dagens eller snarare kvällens nöje är att sitta och kolla när Fia gör mii gubbar som liknar oss alla som är här :D

Det enda händelsefulla för idag och jga börjar redan få ångest av att gå till jobbet imorgon :/ Suck altså ..


Men men måste göras dock, nu skall jag återgå till dom fula ungarna i soffan som görgyller mitt liv <3

Av Sjöberg - 26 februari 2008 00:13

det handlar om en person som jag trode aldrig skulle ljuga för mig, och nu har det hänt.

Han raggar på andra, har det intimt med mig och tydlligen ljuger han mig rätt upp i ansiktet.

Just nu känner jag bara stor ångest för att jag jämt funnits där för honom och är så förbannat arg och besviken.

Hatar honom just nu, och hata är ett ord man aldrig använder om man inte menar det så fruktansvärt så nu förstår ni kasnke hur jag känner.


Troligtvis nu ligger han och knullar eller myser med en annan tjej poch jag kan inte säga att jag har rätt till att vara avundsjuk men jag har trots allt rätt att vara arg eftersom att jag är så fuckat jävla dum som går på det gång på gång.


HATAR HONOM OCH JAG HOPPAS HAN FÅR REDA PÅ HUR JAG KÄNNER !

Ovido - Quiz & Flashcards