Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sjöberg - 20 maj 2008 16:13

En solig fin eftermiddag i Gävle, fåglar kvittrar, kryllar med liv ute, barn går till skolan.

Men inte Sandra.

Nej, skulle börjat skolan idag halv 9 egentligen och gått till 11 men jag försov mig så klart, ett par timmar .. Vaknade lagom tid tills vi slutade skolan ;P


Så tänkte jag istället att jag ska göra något nyttigt av dagen och inte bara sitta hemma, men så blev det inte heller så klart. Låg istället och mös med Katten i sängen halva dagen och sedan såg jag till att mitt skadade Marsvin fick lite mortion och leka lite, längesedan jag kelade med honom riktigt, de är ens ögonstenar men man växer tyvärr ifrån dem.

Stoppade just in honom i buren igen för nu börjar klockan bli allt för mycket på eftermiddagen.

Ska plugga lite på foto inför provet på Fredag också kasnke cat dyker upp hos mig senare så ska vi pladdra ikapp förlorad tid då hon itne var hemma i helgen :)

Ska även försöka få mig i mina favorit inlines och inviga dom för året, perfekt väder att åka såhär på våren.


För övrigt idag har jag suttit och skissat lite på ett par saker jag skall sy mig, en utav dom är en bikini. lär bli spännande att se hur det går.

Blir väll kika om vi har tyg i skolan imorgon annars in på ohlssons tyger och köpa något snyggt (: 

Ovido - Quiz & Flashcards