Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Sjöberg - 29 maj 2008 16:45

I förrigår (tisdag) var jag ute på en hel del bravader.
Först skola från 8,30 - 11.15, efter det stannade jag i skolan och fixade med resterande grejer,
följde efter det med Cat till skolan, sedan gick vi på stan en stund där jag införhandlade en blomma i efterskott till mor som fyllt år, ochså var det mors dag ju.
Handlade även en tub klänning från Ginatricot som jag tänkte använda som en tubklänning, det vart en svart.

Ochså slutligen fick jag gå och hämta mitt nya löshår, (jag är inte hårlös utan använder mig utav clip-on set, så tekniskt sett är det ingen hårförlängning utan löshår dom sagt ;) )
Bilden längst upp är på den, snyggt va ? (;

Och idag var jag då i skolan flera allt för långa timmar, imorgon blir den sista riktiga skoldagen innan betygssättningen, ska bli sååå skönt :)
Men men ska kila iväg och ringa en bunt med människor och ge dom lite info inför brännbolls kvällen som jag kommer ha på lördag :) Kommer bli superkul :)
och sen blire lite plugga och eventuellt börja sy påå min bikini, får se hur långt jag kommer, mycket snack och liten verkstad ni vet ;)
Pusskram 

Ovido - Quiz & Flashcards