Alla inlägg under februari 2008

Av Sjöberg - 4 februari 2008 17:36

Så idag började jag och några vänner från klassen att snacka om vi skall åka på en resa tillsammans för att umgås och festa på sommarlovet :)

skönt känns det, vi gick till och med in i resebutiken på hörnet mittemot Gills och hörde med researangören.


Så .. Om det blir någon resa ( som vi skall fastställa innom 2 veckor ) så bär det av till BULGARIEN SUNNYBEACH :D

Dock i början på Juli men huvudsaken är att vi kommer iväg :)

ochså ska jag hinna spara ihop till resan, lätt att säga utan jobb :/


Så dagen idag ska jag kika lite efter jobb, även imorgon ochså ska jag plugga lite så att jag får min tentning i Matte B klar tills sommaren :)


ananrs har allt varit jättebra idag, trött dock ochså har jag fula blåa händer just nu pga mina "nya jenas" :/

Från Gina föresten, nämnde dom i tidigare inlägg och jag har nu konstaterat att jag älskar dom ! <3 :)

Av Sjöberg - 3 februari 2008 18:58

Haha oj ja, helgen började med att jag i fredags lämnade huset för en färd hem till mickiz och kolla film. vi köpte en massa godis dock ochså sedan kom en kille hem till mic ochså satt vi i köket större delen av kvällen och snackade, skönt eftersom att jag inet hade sett henne på ett tag.


Sedan Lördgas då..

Kvällen började med att jag satte mig på bussen som en packåsna med en överfull väska och två påsar fyllda med grejer jag skulle ha med mig.

Mötte upp Anki och Frida i stan ochså begav vi oss till mic igen för att förfesta. S

nackade igenom en hel del saker , lite hemlisar vart det också ^^

Så vid 10 tiden drog vi oss till stan och hamnade på något skukmt ställe.

Men det roliga började när jag och Frida skulle dra oss till efterfest eller nå liknande, haha vi kom till hemsta ochså helt plötsligt skulle vi till brynäs, det var skitkallt ochså sprang jag runt i allt på tok för höga, halkiga och hårda skor med en skinnjacka och frös.


Så liftade vi en bit med en taxichaufför som visade sig vara min föredetta So lärare från första terminen i 2an på gymnasiumet, ojoj pinsamt särskilt eftersom att han kände igen mig ochså för att han skall komma tillbaks ^^

Aja hur som haver så började vi gå senare bakom polhem och vidare över staffansbron..

Den riktiga shocken kom när frida skulle dricka av våran nyblandade grogg och upptäckte till sin stora förvåning att det hade bildats fullt med iskristaller i hela flaskan :O

Det börjar bli illa om läsk och alcohol fryser :/


hur som haver så stötte vi på några pojkar ochså mer blev det inte med efterfesten utan vi gick hem till Frida för att käka macka och sova :D 

kasnke inte bästa dagen men rätt underhållande var den dock (:


Ochså dagen idag , vaknade upp hos frida vid kl 1 så bytte jag om och satte upp håret för en hemfärd, var hemma i ca 15 minuter innan jag bytte skor och sprang till bussen igen för att käka en flottig och mysig pizza som dagen efter tröst tillsammans med Cattis ;D

Ovido - Quiz & Flashcards