Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sjöberg - 2 april 2008 16:01

Så, eftersom att min blogg börjat växa och jag märkt att jag har flera återkommande personer dagligen så tänkte jag då idag i brist på lite annat skriva vem jag är egentligen, det finns säkert någon som undrar (A) ^^


Lite bas och hemma

Mitt namn är Sandra som ni säkert redan vet, förnamnet duger men jag tycker mitt efternamn "Sjöberg" som kommer från pappas sida är lite för vanligt.

I dagsläget är jag 17 små sommrar och fyller den 31 augusti :)

Jag är lite utav en blandras, född i sverige men har en mor och hela den sidan av släkten från polen.

Mina päron skilde sig när jag var drygt 8år gammal och därav bor jag nu med min mor och hennes nya man :)

Har även en storebror, han är det enda riktiga syskon jag har och är 9 år äldre än mig :)

innom hushållet har vi även 1 birmakatt som är min och en birma som är brorsans, jag har även ett Marsvin som Heter Tuff och ägde för inte allt för länge sedan en hamster (:


Skola och Fritid

Pluggar i 2an på ett gymnasium i Gävle där jag går linje Hantverk med inriktning texil och design :) tycker dock att Gävle är en liiiiite för liten och allmänt tråkig stad så hoppas att den växer ur mig en dag (:

 Fritidsvis umgås jag med mina kära vänner, spc Cat ;)

Men försöker även hinna med att träna, festa och fixa mig ett riktigt fritidsintresse, några förslag ? (:


Jag som person

Oj, luring det här..

Jafan, en gång i tiden var jag en riktig bitch och kan fortfarande ses som det ibland men jag lovar att jag egentligen är en ganska snäll tös som helt enkelt ÄLSKAR att prata och att hjälpa folk :)

Ibland går jag till överdrift och blir kasnke allt för flummig, men ett gott skratt förlänger livet ;)

tycker personligen då att min humor är ganska kul men det kan möjligtvis bero på att jag är ganska lättroad :D

Jag har mina bra och mina dåliga dagar och idag är en utav dom lite bättre då jag slapp få damp på att min garderob står och har brist på snygga kläder men även för att latskallen fick sovmorgon som hon älskar :D


Övrigt

Så annat i livet, jag har ingen kärlek för tillfället men det har inte alltid varit tomt i hjärtat, finns en person som brände i sitt namn där för ett par år sedan :)

Älskar kläder och shopping och smink och allt sånt dära typiskt tjejigt, framförallt naglar (:

Ogillar starkt folk som bara skryter och tycker att dom är jättetjocka fast dom inte är det, ofta vill jag bara smocka in pannan på dom (:


Hahah såg att jag fick ut lite blandat ganska mycket ointressanta saker men du behöver ju faktistk inte läsa heller (:


Ovido - Quiz & Flashcards