Alla inlägg den 9 april 2008

Av Sjöberg - 9 april 2008 18:16

Idag var jag inte i skolan för jag orkade inte, drog på stan senare med mor för jag skulle handla två par jeans.

Kom dock hem med:

Ett par jeans, gina tricot

En bh, H&M

2 par hotpants, H&M

3par trosor, H&M

1 ögonskugga, Kicks

1 Linne, JC


Tack mami :)


 För övrigt har jag inte gjort något alls, kom just hem så resterande delen av dagen skall jag käka, pannkakor muuuuuums :D

SEdan kommer Cat kasnke så ska vi ringa M ochså kanske leka med han :)

hinner jag blire ochså lite plugga, troligtvis samhäll ochså frächa upp sigsjälv då :)


Så vill jag bara tillägga att jag HATAR SNÖ :O

Blir helt görtokig, igår snöade det knappt nå alls men sen när man vaknade idag är vipps, men vad, 9cm jävla snö ute :O

suck, jag som tänkte att våren var på väg :/

Också inte nog med det utan sedan blire varmt ute så då blev det ett jävla blaskväder :@

Suck sukc, bäst att sitta inne resten av livet nästan ;P


aja, nu käka :) Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards