Alla inlägg den 28 april 2008

Av Sjöberg - 28 april 2008 22:20

Jo idag började dagen med idrott i skolan halv 9..

Sträckte mig ett antal gånger misstänker jag för har en fruktansvärd ryggvärk från ländryggen och upp till axlarna och nackryggen.

Kan knappt böja mig i sidled eller fram/bakåt, ska aldeles strax sätta mig och smörja in ryggen så jag förhoppningsvis blir bra tills sista april :)


Efter skolan som pågick från kl 8,30-14,45 drog jag mig neråt stan och letade ett ställe som hade tid för synundersökningen inför körkort, visade sig att dom hade på ett ställe men dumma dumma sillsill jag har ju inget legitimation med mig :/

Efter det gick jag en sväng med Cat och Pank på stan, skulle leta sista Aprilkläder.

Gick väll sådär, slutligen på stan gick vi och beställde nytt löshår åt mig som då kommer om ett tag (:


Mamma hämtade upp oss på stan efter det när klockan var kring 6 ochså åkte vi och handlade allt eller ja det mesta iaf inför sista..

När vi kom hem gjorde snälla gulliga Cat käk åt mig och familjen eftersom ingen annan orkade ^^

Jag plockade upp lite kassar och efter en låååång dag satte vi oss och tog en vilostund på altanen då vi invigde våra utemöbler (;


ska aldeles strax nochså hoppa in i duschen :) och sedan sooooooooova :O

blir en ännu stressig dag imorgon med nationella engelska A samt Matematik B, geometri prov ;P

Ovido - Quiz & Flashcards