Alla inlägg den 14 april 2008

Av Sjöberg - 14 april 2008 16:29

upptäckte att jag inte skrivit på drygt en vecka så tänkte att jag kunde dra till med något liknande som vad som hände i min fruktansvärt icke händelserika helg.


Fredags:

Åkte jag med Cat till M också satt vi där med lite folk hela kvällen och umgicks bara, spelade lite spel..

hahah också försökte jag och Cat oss på "vem där" det var ett bra tag sedan man körde det ;P

Vi gjorde inte ett smack mer så det var en rätt ontressant kväll, trots att jag tyckte det var bättre än att bara sitta hemma :)

Jag menar man tappar kontakten med folk och blir så osocial om man bara sitter här :)


Lördags:

Inte heller sådär jätte intressant som sagt,

kvällen började med att Cat, Fia, Anki och hennes två klasskompisar kom ut till mig innan vi skulle dra på någon fest.

Hemma hos mig hände inte sådär överdrivet mycket, finns absolut inget att göra ^^

Lite ölspel, satt och skvallrade, snackade och lite sånt där bara.

Drog in med nio bussen från mig hem till födelsedagsbarnet som bor på nordost enligt mig..

Och tyvärr var det bland den tråkigaste födelsedagsfesten jag varit på.

ena halvan satt i soffan som en bunt döhögar, ett par satt i köket och bara pratade, ingen bra musik, inge dans, man fick inte äns en känsla av att det var fest där till en början.

Tack och lov att det var trevligt folk där iaf eftersom att jag vart övergiven av alla jag kände i någon dryg timme :/

Bättre än att sitta hemma det där med :)


Just ochså på natten då när man skall hem så står jag där i regtnet vid halv 4 och har ingenstans att ta vägen, tack så jättemycket 8-)

ingen svara eller något , så i skam ringde jatg runt till typ alla och lyckades hitta en sovplats på brynäs, typ 5 på morgonen var jag där, lagomt stelfrusen :|

Av Sjöberg - 14 april 2008 16:25

Så, för er som inte vet så åker jag till thailand den 20:e oktober, skulle dit med familj ( Mor, plastfar och hans plastfar ) :)


så får jag ett par mess från en väldigt frågvis Cat, som typ hur mycket resan kostar och nr vi åker, hur länge vi blir borta osv.

Det visade sig att hennes farmor tänkte bjuda henne på thailandresan om hon fick åka med oss eftersom att hon tydligen lovat det för två år sedan när vi var där senast.


Fort in på resebyrån var mamma dagen efter och VILKEN TUR :O

3 biljetter var allt som fanns kvar på jumbon vi ska åka med, så två kvar nu eftersom att vi bokade ena och betalde handpenning på han till Cat ;)

Så nu ska hon med mig till Thailand i oktober, vi ska ha det sååå jävla kul vi två ! :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards