Alla inlägg den 26 april 2008

Av Sjöberg - 26 april 2008 14:23

Igår spenderade jag min kväll ute i Rs stuga, strömsbro då.

Där umgicks vi ett par styckna, spelade lite kort och mysdrack. :)

Spänningen kom när vi fick för oss att leka sanning eller konsekvens och fy fan vad synd det vart om konsekvens folket, hahahha :D

Började lite elakt med att J skulle springa runt huset ett varv utan någon nederdel, så igen fick Cat från honom då hon fick ställa sig vid bilvägen i bara underkläder och vinka till 3st bilar :'D

Fy fan va synd det var om henne och svinkallt var det ju ochså :P

Men vi fick oss bra jävla många skratt måste jag säga :)

Haha jo en annan lite underhållande grej var då när Je fick stå på alla fyra och käka gräs utomhus eller när L fick sniffa öl ;P

herregud vad elaka vi är mot varandra egentligen :D

Lite annat vi gjorde den kvällen var att köra Kubb, det var längesedan men det vart ju inte vilket kubb som helst utan våra speciella regler med att man var tvungen att kasta pinnen mellan någons ben som var i samma lag ;)

Inte det lättaste jag gjort då :P

Sjukt roligt hade vi det iaf :)


Kvällen slutade med att jag drog mig hem vid 1 tiden, vilket alla andra också gjorde.


Också för denna dag blir till att vakna riktigt :P

Sedan ska jag frächa till mig, käka något och eventuellt städa rummet som ser ut som ett bombnedslag :/

Blir inte heller någon spc utgång för imorgon ska jag ju på handledarkurs med plastfar, efterlängtad ! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards