Alla inlägg den 7 april 2008

Av Sjöberg - 7 april 2008 23:53

Så nu sitter jag här och strax slår det om till nytt dygn.

Pluggade hela dagen som det vart sagt, somnade dock mitt i allt pluggande, rakt över böckerna och sov i ungefär en timme mellan halv 8 och halv 9 tror jag ;P

Man vart lite förvånad när man vaknade och insåg att hjärnan fått på högvarv :P

Det gick dock rätt bra, han inte med matten men fick det mesta av samhällen är gjort, dock ska den vara klar tills imorgon så får sätta mig nu en stund och plugga innan sovtajm :)


Kikade på film nyrligen också, 27 dresses :)

Filmen kommer från producenterna av "djävulen bär prada"

man kunde se lite likheter imellanåt och att dom inspirerats mycket av varandra men den var faktistk rätt bra ändå :)

Lite knepig handling egentligen dock, för er som inte vet handlar den om en tjej som alltid tar sig själv i andra hand och är lite utav "besatt" av bröllop :P Kärlek, andras lycka och en ganska hård karriär eftersom att hon är kär i sin chef som så småningom tänker gifta sig med hennes syster, dock så blir hon kär i en kille som hon inte riktigt hade räknat med.

Slutet var jättegulligt men jag tänker inte säga hur den slutade då får ni se den själva ; )

Fällde en liten tår i slutet, är så känslig mot filmer :'D


aj överger datorn nu iaf , ciao :)

Av Sjöberg - 7 april 2008 16:05

Oj ja idag kommer min plugga vecka att börja, har så fruktansvärt mycket som jag skall hinna med att göra och idag tänkte jag börja med foto uppgiften och samhällsfrågor, hinner jag med något mer

så blire Matematik B :/

Suuuuuck, hatar att ha mycket att göra ! :O


Men men det måste dock göras..

För övrigt idag så har inget alls hänt, kom just hem från skolan så skall vänta tills mor kommer hem och käka lite då :)

Vi fick dock tillökning i familjen i lördags i form utav en bärbar dator (;

Mycket bättre än mors och hennes mans stenåldersdator som gick i snigeltakt ;P


Helgen vart inte heller så händelserik på lördagen, jag började hos mig med några klassvänner och sedan bar det av till S där vi inte gjorde något och slutligen åkte Cat ut till valbo med mig :)


Söndagen flottades i pizza och skrev upp ett schema som jag skall försöka att gå efter nu, känns som att jag har speciella tider på dagen då jag får gå och skita :O

Haha, iaf, hoppas att eran dag kommer bli roligare än min :)

Ovido - Quiz & Flashcards