Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sjöberg - 17 april 2008 20:11

Ja här har ni mig :)

Sitter här idag som alla andra dagar denna vecka och pluggar till mina tusensjuhundrafyrtionio saker som jag har att göra, eller ja egentligen bara mina 4 saker men ändå (A)

Som tur är har jag Cat här vid min sida som socialt stöd, vad skulle jag göra annars

också för övrigt äre bara bajs, tråkigt, skit..

eller ja det går mot ljusa tider eftersom att vi äntligen håller på att få soligt fint väder i ruttenstaden jag lever i :)

Satt ute med Cat idag och fotade lite och tog det lugnt nere vid bryggan hos mig, i dom hela glada 25 varma graderna :D

haha nej nej särhumör idag, ungefär som när Sara i klassen rastade Mallans sko, suck suck allt för mycket knas som sker ;P

fy fan då, återgå till det tråkiga nu hur som haver, bör och skriver nog något mer intressant som hänt så fort jag blivit av med mina plugga saker, allt ska bli klart till nästa torsdag så då får jag all tid i världen :)


Helgen är till att bli en plugga helg för första gången på flera månader känns det som, skönt dock för jag har ändå inga pengar.

För övrigt skrev jag nationella i Engelska A idag, gick väll sisådär, hoppas på ett VG ändå men tveksam om jag lyckades, allt känns så dumt efter ett tags skrivande och det verkar helt ointressant och osammanhängande i ens eget huvud.

Ska även fundera ut något till sista April, det börjar att närma sig trots allt :)


Well, nu tbx till plugglyan och huvudvärk .. pisspugg anusplugg

Ovido - Quiz & Flashcards