Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Det närmar sig

Av Sjöberg - 23 april 2008 21:19

Hejdär på er alla.

Just nu sitter en allt för trött och utmattad Sandra vid sin vanliga tråkiga dator och gör samma sak som hon gjort i drygt 3 veckor 24/7.. pluggar :/

Håller på för fullt att plågas med en inlämning som ska vara klar tills imorgon, svenska renässansen och självklart håller jag på att skriver lite om William Shakespeare :)


händer inte så mkt annat i livet men snart är mina plågsamma veckor med tusen inlämningar över så man kan återgå till att vara människa igen :)

Och hur skönt äre inte att leva nu när våren kommit på riktigt och när underbara sista april är på väg :D

För den delen så kommer den att spenderas här hemma hos mig med ett par nära vänner, vi blir 14 stycken om allt går som planerat.


Aja, nu ska jag återgå till mitt, måste försöka få ihop drygt 1 A4 dataskriven sida analys innan kl 22 för då börjar "Sex and the city" på 3an så klart, serien kan inte ses för många gånger ;)

Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sjöberg - 28 juni 2008 23:55

God kväll, eller snarare natt då där ute i landet. :)Kom just hem från en kväll med tjejorna, dom skulle kila vidare och det orkade jag verkligen inte med så fick bli hemgång istället.Tempen:Jag har nu känt mig typ 2 dagar att en förkylning är och sm...

Av Sjöberg - 27 juni 2008 13:23

Ja hur var det här nu med att övningsköra, jag har hört talas om motorstopp, svåra ting.Krångliga pedaler och ja dom dära växlarna som man inte kan utantill.Typ lite ditt och datt, det tar helt enkelt lång tid att lära sig köra bil, bullshit vill jag...

Av Sjöberg - 26 juni 2008 00:31

Allmänt:Imorse vaknade jag av Joh som skrev på msn, hon ville att jag skulle komma in till stan och så gjorde jag, vi strosade runt på stan från kl 12 tills kl var 3 och satt ute och njöt av den underbara solen som stog framme dom timmarna.För övrigt...

Av Sjöberg - 23 juni 2008 00:29

Tja tja, igår hände inte så mkt, umgicks med Cat och några till.Stannade kvar inne i stan och spelade kort samt kikade lite film på kvällen :)Idag stack jag, Cat och joh iväg och fiskade ett tag, fick en hel del fisk men självklart släppte vi tbx dom...

Av Sjöberg - 22 juni 2008 14:25

Också igår kom den, dagen vi alla gick och längtade efter. Sakta men säkert har det gått frammåt och nu äntligen efter hela 4år, två veckor och en 25 minuters reklampaus var den där, Sex and the city filmen. GAAAAH helt tokigt, älskar, riktigt älskar...

Ovido - Quiz & Flashcards